måndag 12 juli 2010

Tankar

Just nu skulle jag vilja skriva en bok om hur jag känner.
Funderingar och så många tankar som snurrar.
Förhållandet tillsammans med killen har tagit slut och jag känner mig splittrad.
Tog slut mycke pga att han inte ville känna sig bunden, han ville ha ett liv utan förpliktelser, ett liv där han kan göra som han vill, komma å gå som han vill.
Fick en fråga här strax innan helgen om jag ville bli kk med honom ställe, kände att varför inte vi har ett ganska så bra sex så.
Men nu i efterhand kanske jag skulle ha sagt nej de blir för jobbigt för känslorna.
Jag älskar honom så mycke fast de gått så kort tid från att vi blev tillsammans tills de tog slut.

Han har återupptagit kontakten med sitt ex igen och nu vet jag inte längre vad jag känner om allt.
Han är hos mig just nu, och han smyger med smsen, han låter bli att svara när de ringer och går undan när han ska ringa nånstans.
Allt detta har bara fått mig att inse mer å mer att jag inte längre vet vad jag vill..

Många tankar som går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar