måndag 30 augusti 2010

Många tankar och funderingar

Dagarna går..

Livet vart som sagt ändrat efter att de tog slut mellan mig å killen.
Vi va kk nån vecka och sedan kände jag att jag inte orkade mera då jag fick veta att han gått tillbax till sitt ex.

Därimot har jag haft en del trevliga vänner här på besök ett par veckor nu och en av dom har jag fallit för.
Dock har han flickvän och familj på G.

Vi har väl börjat hållt på mer och mer och har fått känslor för varandra, svårt att vara ifrån varandra och smsar så fort tillfällen ges.

Jag känner att jag bara dras till killar med tjejer vilket är otroligt jobbigt, om inte annat så känns de som jag är orsaken till att de blir problem i deras liv då killen i fråga är otrogen.
Han ska ju kunna hålla sina fingrar i styr om han verkligen vill vara med tjejen i fråga.

Nu har jag fått höra så mycke om denna relation att jag förstår att han gör som han gör, men endå!

Livet har blivit jobbigt för mig med.

Har börjat gått på möten för att styra upp mitt liv och börja känna mig som en människa igen.
Lång väg att gå men jag hoppas att den hjälper.

Ska ta itur med de liv jag håller på att ger mig in i, pga att jag inte vill vara ett andra handsval igen. Jag måste stå på mig.
Hur mycke mina känslor drar sig till personen och hur mycke jag gillar personen så måste jag få tala om hur jag vill ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar