onsdag 7 juli 2010

Vart ska jag ta vägen!

Jag slits mellan 2 värdar nått jag igentligen inte ska behöva göra, 2 värdar jag inte riktigt vet själv vad jag ska välja!
Detta på ett otroligt jobbigt sett, båda har olika bra sidor.
Och båda betyder väldigt mycke för mig.

Men jag har självklart valt min pojkvän! Utan att tvivla faktiskt.
Just pga att han är min pojkvän.

Den andra killen har jag levt med som kk en längre tid.
Allt mellan han å mig är ju slut sedan ca 1,5 månad tillbaka.

Killen jag levt med som kk han har flickvän sedan en tid tillbaka några år är det och endå så har vi hållt på tyvärr. Nått jag ångrar just pga att han har flickvän.
Jag har väntat på honom en längre tid då han och hon har haft problem och han har sagt att de kommer att ta slut, men inte riktigt när.
Jag har låtit min värd passera bara för att få vara med honom, bara för att få ha honom hos mig!

När jag valde min pojkvän så valde jag oxså att lämna min kk bakom mig!
Jag valde från att klippa alla känslor och all band vi hade mellan oss.
Nått som tog på mig väldigt mycke, att inte längre se hans leende, att inte längre vara i hans famn.

Sedan jag träffade min pojkvän så har jag varit väldigt splittrad, jag har levt en längre tid ensam och tillsammans med min kk.
Jag vet inte riktigt hur de är att vara tillsammans med någon att få dagarna att gå ihop och så.


Det gör så ont i mig så fort jag blir påmind om allt som varit mellan mig å kkn, känslorna och alla tankar jag haft för honom dom här åren! Låtar texter allt som påminer om den tid vi haft!
Jag gav upp allt för honom, visade min kärlek och hoppades på mer.
Flera år senare stod vi kvar som kk och ingenting var förändrat.


Fick denna låt av honom nu ikväll och texten går bara inte att undgå från att tårarna rinner ner för min kind!


I conjure up the thought of being gone
But I'd probably even do that wrong
I try to think about which way
Would I be able to and would I be afraid

Cause oh I'm bleeding out inside
Oh I don't even mind (Yeah)

It's all your fault
You called me beautiful
You turned me out
And now I can't turn back
I hold my breath
Because you were perfect
But I'm running out of air
And it's not fair

Da da dada da dada da
Da dadadadadada da dadadadadada

I'm trying to figure out what else to say (What else could I say)
To make you turn around and come back this way (Would you just come back this way)
I feel like we could be really awesome together
So make up your mind cause it's now or never (oh)

It's all your fault
You called me beautiful
You turned me out
And now I can't turn back
I hold my breath
Because you were perfect
But I'm running out of air
And it's not fair

I would never pull the trigger
But I've cried wolf a thousand times
I wish you could
Feel as bad as I do
I have lost my mind

It's all your fault
You called me beautiful
You turned me out
And now I can't turn back
I hold (I hold) my breath (My breath)
Because you were perfect
But I'm running out of air (running out of air)
And it's not fair

(Oh yeah
It's all your fault)

I hold my breath
Because you were perfect
But I'm running out of air
And it's not (It's not) fair
______________________________

De är mycke i mitt huvud just nu och mycke jag behöver skriva ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar