torsdag 11 juni 2009

Glad på reaktionen

Vet inte riktigt vart jag ska börja i denna mening, men igår kväll va en trevlig kväll.
Det vart inge sex med grannen men gos och väldig närgånget iallafall.
Jag va iväg och när jag kom hem mötte jag grannen i porten, stod och pratade lite och jag frågade om han ville följa med upp på film,fick till svar att de skulle vara trevligt.
Tur han bara bor några våningar ovanför mig.
Låg på varsin långsida av soffan, vände sedan på mig och lutade huvudet mot samma kudde som honom, min hand låg på hans mage och hans hand mot mitt knä, sedan smekte han handen mot mitt bröst började smeka det och sedan låg jag och smekte min hand över hans mage.
Han har en platt och helt okej mage viket är ett plus för mig.
När filmen va slut flyttade jag mig bredvid honom, låg och myste.
Slutade med att jag började smeka min hand över hans byxor och bara några sekunder senare stod den i givakt, för min del så kändes den mindre än vad jag förväntade mig och de är något som ligger minus på min sida. jag tycker om lite större.
Fick veta att han åker lite tidigare än vad som är sagt vilket kommer betyda att vi inte kommer hinna ha sex, då han måste fixa en del annat.
Vi får se när han kommer tillbax hem igen!

1 kommentar:

  1. låter iallafall som du har nått på G *ler* // Robbiz... Bra blogg

    SvaraRadera