lördag 18 juli 2009

Orkar jag mera?

Denna blogg har blivit lagd på hyllan då jag inte känt för något mera "privat" att skriva.
Men nu känner jag att jag behöver få ut en del!
Ibland blir jag så less på killar (sorry om ni tar åt er)
Men jag vet att ni lessnar på oss tjejer oxså!
Jag känner inte för nått just nu..
Jag och en tjejkompis ska beställa sexleksaker och jag tänkte höra med min kk vad han ville ha,
Han hade och välja mellan 2 saker en sak han kunde använda ensam och en sak vi kunde använda tillsammans, och fick tillbax nått jag inte alls ville ha svar på.
Lessnade och skrev sov gott.
Såna här tillfällen blir jag tokig, eftersom jag ville att han skulle välja men fick då bara ett annat svar..
Ska strax släcka ner i lägenheten och gå och lägga mig, sätta kudden över huvudet känns som en bra idé..
Ja ja de lär väl bli mer bloggning på denna nu när jag är så trött på allt..
Sov gott!

1 kommentar:

  1. Fin sida. Inte må dåligt, lilla flicka. Sköt om dig.

    SvaraRadera