lördag 6 juni 2009

En nya blogg

Nu har jag öppnat en ny blogg för att jag ska kunna skriva av mig om mina problem och hemligheter jag bär på!
Denna blogg kommer vara anonym till 100% för att jag ska kunna skriva precis ALLT!
Jag har vänner jag kan prata med men de är inte alls samma sak.


Jag har andra bloggar jag skriver på men som mina vänner och familj kan läsa.
Dom problem och mina hemligheter vill inte jag att dom ska veta.

Vem jag är,hur gammal jag är, vart jag bor.
Allt sånt kommer att vara hemligt.
Har du en hemlighet du inte kan prata med om dina vänner eller familj så kan du skriva det till mig.

Som många nu kanske har sett så är jag en flicka eller kvinna, de bror helt på hur man ser på saken!


Men välkommen till min blogg och följ med på ett äventyr.
De kommer handla om sex,otrogenhet,funderingar,val

Så läs och njut av åkturen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar