fredag 7 maj 2010

Svårt och förklara

Är less, riktigt less...
Tårarna kommer om vart annat och jag vill bara försvinna.
Den tidigare kkn jag haft eller hade, har jag inte träffat på nu 2 veckor, sista veckan har han inte velat prata i telefon med mig heller.
Han påstår att han är less och att vi bara börjar bråka om vi pratar med varandra.

Han åker förbi här 2-3 gånger per dag/natt, och säger ingenting till mig.
Jag blir bara allmänt less,rikitgt less..

Jag kan verken skriva om de på facebook, eller min vanliga blogg eller någon annan stans utan att folk ska börja fundera och fråga en massa..
Denna blogg har blivit en dagbok för mig, jag struntar hur många som läser den eller hur många som kommenterar, här inne får jag vara den jag inte vill att andra ska se..
Jag är dock samma människa här som jag är på alla andra ställen, fast anonym.

Jag orkar snart inte med mitt liv, djupt förälskad och sviken.

Jag vill ta mig ur allt detta, jag vill få vara den jag är, få känna mig levande.
Nog känner jag mig levande alla gånger jag blir sviken för de skär så i kroppen!

Jag känner att jag inte orkar lägga tid på folk som bara säger att allt är mitt fel, att de är jag som gör fel.

Men de enda jag försöker är att få allt att fungera men som inte funkar.

Han har sin sambo som jag då tror att han knullar!
Men jag håller mig endast till honom! Endast!!
Allt mer dagarna går så känner jag bara för att plocka någon ute på gatan bara för att få göra han besviken! Får att få honom att må dåligt, fast de endå är jag som i slutändan ALLTID blir sårad.

Detta kommer sluta med att han å jag slutar prata med varandra och jag går vidare med mitt liv.

1 kommentar: