fredag 14 maj 2010

Andrum

Jag måste fly min ort snart tror jag, ta in på vandrahem där jag å mina djur kan bo under en tid!
Fy så less jag är på allt!
Är de inte de ena de ska gnällas på så är de det andra!


Jag har en storebror som har flyttat ca 50 mil ifrån mig! En bror jag SAKNAR!!
Vill att han kommer hem, efter att ha förlorat många i familjen och vet hur de är att sakna någon man vill ska komma tillbax från himlen, så kan jag inte jämföra hur de är att sakna en bror som bara behöver sätta sig på nått med hjul och komma hem!
Vill ha hem dig C!

På tal om hur less jag är så blir jag bara mer å mer less av att bo i samma område som min mamma!
Vi går varandra på nerverna 24/7 och jag börjar att tröttna riktigt rejält!
Hon skaffar de ena efter de andra och kan inte ta hand om allt själv och då blir de jag som får stå där, förstår bror min en del men endå! Han bodde dock hemma medans jag har eget!
Hon ber inte äns om hjälp! Hon tror att man ställer upp endå och så får man inte äns ett tack!
Jag fattar inte att jag kan vara så snäll, och så fort jag vänder taggarna utåt så blir de bara skit!
Så fort jag säger imot eller inte orkar längre så är allt mitt fel!

De blir att ta sig tillbax till psyket igen, för jag klarar inte allt själv, jag klara inte av att stå ensam.
Min fars släkt behöver jag inte äns nämna hur dum upp i huvudet dom är så de är bara utesluta dom!
Jag mår psykiskt dåligt, kan inte koppla av, kan inte känna lugnet och när jag väl kopplar av får jag ont i kroppen!

Allt känns jobbigt!
Jag orkar inte.....

Vill hitta kärleken vill hitta den rätta, så kanske jag oxså blir en människa tillslut!

1 kommentar: